龍小菌補習社
龍小菌補習社


龍小菌補習社

龍小菌教補習班星級學費

龍小菌除罩後不停被起底,除真名被踢爆叫蔡小茵外,昨日有讀者爆料指小菌將重操故業,於英皇教育兼職做老師,任教中四至中六的中文科,小菌拿着招牌面罩拍攝的海報曝光,希望憑知名度吸納學生慕名報名,大玩明星效應。

不過,小菌每四堂(下同)就收$620學費,跟其他補習老師最平收$190、最貴收$540學費比較,小菌收取的星級價錢十分昂貴,簡直拍得住補習天后身價,以她區區一年的中學執教經驗,未知成效是否實至名歸呢!

龍小菌補習社
■龍小菌將重操故業做補習老師,所收學費冠絕全校。

會考中文攞A

昨日本報記者致電小菌經理人邵子風求證,他承認小菌將於暑假兼職做補習老師:「教書係佢其中一個理想,一直冇放棄,否則唔會讀教育學院,𠵱家要發展歌唱事業,唔可以返傳統學校教書,做補習老師可以實現佢理想。」對於小菌收取星級學費,邵子風力撐說:「佢中文會考有A,雖然全職老師經驗只有一年,但好早已經幫人補習同代課。」
邵子風指小菌一直想做老師,又喜歡唱歌,但唱歌唔可以教書,現在魚與熊掌終可兼得,他說:「由暑期開始教,之後再教正規班,佢簽咗合約會長期教落去。」問是否歌手賺唔到錢,所以要兼職教書?他說:「兩個都係佢理想,同錢冇關。」小菌除罩後被指靚女似苟芸慧,現除罩後是否多了工作?他坦言:「傾緊美容同瘦身廣告,都想拍電影。」(蘋果日報)

採訪:林妃

龍小菌補習社

龍小菌補習社
圖/擷取自youtube畫面

龍小菌補習社 原文: 龍小菌教補習班星級學費

arrow
arrow
    全站熱搜

    sofunjean 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()